forra helgen

Ah sa bra forra helgen var! En av de basta som jag definitivt aldrig kommer glomma. Pa fredagseftermiddagen akte jag hem till Nadja som var ensam hemma. Vi gjorde oss i ordning och stressade sedan som tokar for att hinna till London Eye innan halv atta. Vi kom dit tre minuter i halv. Det var helt fantastiskt vackert och sa kul att aka London Eye tillsammans med Nadja. Otroligt romantiskt! :) Jag tyckte det var mycket roligare att aka nu an forra gangen da jag ju kanner staden och da kan fa ut mer av det hela. Tusen tack Naadjj! Sedan gick vi till en mysig restaurang i Gabriel's Wharf precis vid Temsen. Fantastiskt god mat. Nadjas musslor slog det mesta. Darefter akte vi in till Leicester Sq och hamnade, efter lite smoreri fran en inkastare, pa Oxygen. Vi hade en kul och svettig kvall med knappa och roliga manniskor. Precis som alla natter i London med andra ord! Extra kul var det ju med danskarna vi traffade haha! Vi tog nattbussen hem till Nadja och fick sallskap av en rolig och mycket tatuerad argentiare. Da vi gick av i Leytonstone var ett jattestort omrade avsparrat utanfor O'neils. Nastan hela gatan. Det var massor av poliser dar och det visade sig att det varit skottlossning dar.. Trakigt trakigt, det ar ju en av vara favoritpubar/klubbar. Sedan vandrade vi trotta till Esther Rd, at varsin rostad bagel med rakost och somnade sedan som stockar i Lotta och Bradleys sang.

Pa lordagsmorgonen var vi overens om att vi inte sovit sa gott pa aratal. Vi at nyttig appelgrot och gjorde oss sedan i ordning. Vi kopte picnic pa Tesco och akte sedan till Bethnal Green. Darifran promenerade vi bort mot Hackney och London Fields och hangde pa en av mina nya favoritmarknader Broadway Market. Det omradet ar just nu det stalle jag helst skulle vilja bo pa! Sa mysigt..! Sedan gick vi bort mot Shoreditch och tog en buss till Holborn. Motte Christoffer vid Trafalgar Sq dar vi upplevde slutet av Liberty festival. Kanns inte som om vi missat nagot fantastiskt dock. Vi lyssnade lite pa det indiska bandet och spelade med i kasu-stamman. Nagot vi var otroligt bra pa! ;) Sedan tittade vi pa tjejen som stod uppe pa pelaren dar olika personer star dygnet runt (nagon marklig form av konst..). Hon gjorde nagot pyssel daruppe. Stackars krake, hon hade nog inte tankt pa att det var lite dumt att ha kjol pa sig aven om den var ratt lang.. Hon var ju sa mycket hogre upp an alla andra sa varje gang hon bojde si fram sag alla hela harligheten och gapskrattade.. Sedan satte vi oss pa Nancy's for en ol innan vi gav oss i vag hemat. Jag hem till Nadja och Christoffer hem till sig. Vi fixade gourmet-middag, rostade rotfrukter, humous och tortillas. Sedan gjorde vi oss i ordning och sa kom Christoffer. Vi tog bussen till Stratford och motte Ula och hennes trekompisar Magda, Catrina och ..? Vi gick till klubben Latinos. Hade jattekul! Sedan kom de jobbiga albanerna, mindre kul.. menmen, en kul kvall blev det anda. Jag o Chrillebille sussade hos Nadja och dagen darpa hade vi mysmorgon. Jag bolade som tusan for att det bara var en vecka kvar till jag skulle aka hem. Jag o Christoffer akte till Speaker's Corner och kramades for sista gangen. Det var riktigt sorgligt att saga hejda till alla, sarskilt till Friend. Men det blev en riktigt bra dag! En aldre kvinna som forst var lite skeptiskt till kramandet gav till sist med sig och da jag val fick krama henne, kramades hon verkligen tillbaka. Och da hon val slapte taget grat hon och sa att jag inte anade vad den kramen betydde mycket. Hennes bror hade dott dagen innan och hennes man nagon manad tidigare. Fantastiskt att man sa enkelt kan gora nagot for nagon! Darefter akte jag till Liverpool St dar jag motte upp Nadja. Vi at curry pa Brick Lane och sedan gick vi till en bar vid Spitafields som var jattemysig! Dar larde vi kanna designern Sebastian och hans polers. Mycket trevliga! Vid elva-tiden drog vi oss hemat.

AH vilken mysig helg!!

Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0