de ska va gott o leva annars kan de kvitta

I fredags kvall var jag som sagt hos Anna i Surbiton. Vi at pa Ultimate Burger i Kingston, gott och minst sagt mattande! Sedan gick vi hem for att se pa film men det slutade med att vi overtygade oss sjalva att vi var mitt i ett morddrama och gomde oss bakom elskap etc pa vagen hem. I fonstret lekte vi av nagon anledning duvor som kuttrande efter pizzabudet pa gatan. Sedan sminkade Anna mig som bara Anna kan sminka mig. Fear no darkness. Vi roade oss aven med gamla Anna-Matilda-klassiker sa som att sjunga jazz och att komponera ihop namnvitsar. Jag undrar om andra kan leka sa som jag och Anna gor.. Jag tvivlar starkt pa det.

Igar morse lag vi lange och drog oss och bjod Steven (aven kallade Stiffen) pa skrattsalvor som fick huset att dana. Till slut kom vi in till Hyde Park dar vi traffade Julie och Jonna for lite picknick. Efter ett tag kom Lisa och vi gottade oss i solen. Det var 23 grader! Jag delade ut lite gratis kramar och hangde med Stuart, Billy och company ett tag. Fick manga efterlangtade kramar fran min kara hippievan Friend. Vid 19-tiden begav jag mig hemat och da ringde Nadja och fragade om jag ville hitta pa nagot skoj, en sadan underbar kvall var for harlig for att sitta hemma pa. Jag akte hem till henne och vi och hennes au pair-pappa Bradley bestamde oss for att ga ut och ta en ol tillsammans. det slutade dock med att det bara var jag och Nadja som gick till puben bredvid Tesco pa Leytonstone highstreet. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och njot av den ljumma kvallen. Efter ett tag tog dock nyfikenheten over och vi vandrade upp till det okanda O'neils. Dar ar ofta inte mindre an 10 (!) dorrvakter for att halla ordning. Men denna kvallen var allt lugnt och trevligt och detta stallet blev en ny favorit! I ena rummet var det kareoke och proppat med sangglada typer. I andra delen var det mer som en klubb med dansgolv, helt okej musik och bra drag. Pa en sondag! Visserligen var det ju bank holiday dagen efter, men anda. Nadja och jag hade det verse karleksforklaringar till varandra och paminde varandra om hur bra vi klickade pa en gang och sedan kom Jon (wanstead-jon) och hans kompisar dit vilket var kul.

Idag var jag med Jon fram till kl 14 da jag akte hem, slappade och solade i tradgarden med Bean som kom over. Jon var inte hemma men det var bara kul att prata (och skratta) lite med henne sjalv ett tag innan han kom hem fran gymmet. Sedan kollade jag pa Andra Avennyn pa datorn och vid 19-tiden gick jag over pa spontanvisit till Jenn vilket var supertrevligt. Vid 21 gick jag hem igen och kollade pa en av de basta filmer jag nagonsin sett med Jon. Kommer tyvarr inte ihag vad den hette nu.. Nu ska har sovas och imorn ska jag unna mig att sova ut, ta det lugnt och sedan fixa pastasallad att ta med som lunch till nadja och mig. Imorn kvall blir det kanske en svang till nagon av de mysiga uteserveringarna i West India Quay.

Night night!

Kommentarer
Postat av: anna

VI lekte inte duvor som kurrade på pizzabudet. nu har du nog blandat ihop VI med DU!



det var en rolig kväll!

men stackars stackars stiffen

2009-05-28 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0