Au pairerna i Woodford...

..ar numera jag, Ula fran Polen, Jenn fran Kanada och Adina fran Armenien. Snart kommer en Australiensisk tjej som ska till Ulas familj da Ula borjar plugga efter att ha varit i familjen i tva ar. I alla fall sa har vi verkligen borjat bli ett litet gang nu som gor saker tillsammans. Himla trevligt! An sa lange ar det val Jenn jag kanner bast, men jag tror inte att Ula och Adina ar nagra som jag hade umgatts med hemma om de hade bott dar, aven om de verkligen ar trevliga. Ar nog bara det att vi kanns ratt olika. Daremot kanns det definitivt som att jag och Jenn kommer ha jattekul ihop, vi klickar verkligen! Den har veckan var den forsta som jag var ledig mellan 13 och 14.25 och det kanns sa lyxigt! De flesta dagar har jag och Jenn suttit pa olika fik och pratat hela tiden och det gar inte att beskriva hur skont det ar att fa prata med nagon som varken ar 3 eller 6 ar utan faktiskt 22. Man ar ju inte bortskamd med det som au pair precis.. Imorgon kvall ska jag till Jenn och gora mig i ordning dar innan vi aker till Ulas lagenhet i Leyton dit aven Adina och nagon kompis till Ula kommer. Darefter gar vi ut antingen i Woodford eller Loughton. Det ar skont att jag, Jenn och Adina bor sa nara varandra, tar bara nagra minuter att ga, for da gor det ju inget att det blir sent, eller tidigt. =)


Imorn kl 12 ska jag och Julie traffas i Notting Hill. I och med att det ar fredag ar det Portobello Market sa det ska bli jattemysigt. Hoppas bara att det blir fint vader, hela veckan har verkligen varit helkonstig pa vaderfronten. En stund ar det varmt och soligt och helt plotsligt ar det gratt, regnigt och kallt och sa vaxlar det fram och tillbaka.


Idag fragade Sheena om mina helgplaner, hon undrade om jag ville folja med till hennes mormor som- om jag minns ratt (!)- bor i Reading. Och det ville jag sa klart sa jag, Sheena, Mia och Anna och dit och ater middag dar. Kul!


Vet an sa lange inte vad som hander pa lordag, men det kanns som om det ar en bra helg jag har framfor mig!

Cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0