Maddelutt!

Igar kvall gick jag, Jee och Rita till Lumiere och hade en mystjejkvall. Vi fick ogonbrynen fixade med threading och benen vaxade. Benen var lugnt men ogonbrynen gjorde ONT!

Imorse gick jag upp tidigt for att aka in till Lanchaster Gate och mota upp familjen Larsson. Sa kul att se dem alla igen! Och alsklingsmaddeluttan!! Vi akte till Camden tillsammans och darefter till Notting Hill dar de bjod pa fika pa mitt favoritcafe. Mys! Sedan motte vi upp Anna som jag inte sett pa 3 hela veckor.. Vi akte till Lambeth north och gick pa Imperial War Museum. Sedan akte jag hem for att ga trick or treat med tjejerna. Sheena foljde ocksa med. Det var riktigt kul, de var sa sota! Anna var haxa i varldens sotaste dress och Mia vampyr (surprice, haha). Nu sitter jag i mitt rum och vantar pa att middagen ska bli klar, det blir hamburgare, och sedan somnar jag nog till nagon film i sangen. Imorn ska jag traffa Madde, Gabbe och Anna vid Mable Arch kl 10.30 for att visa dem Primark..

Kommentarer
Postat av: peggy

Det har later som den londondagen vi planerade, men nar tiden stannade i Notting hill. undrar hur det gick till... javla tant forresten. usch. hoppas hon inte ar dar pa fredag!

2008-11-04 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0