Hold my hand!

Har varit meningen som sagts overlagset flest ganger idag. Jenn och jag tog med Mia, Anna och Olivia till South Kensington dar vi gick pa Natural Museum och Science Museum. Som tur var gick allt bra med tunnelbana och byten och jag tror tjejerna hade riktigt kul.. Men jag och Jenn var i princip doda nar vi kom hem efter en av de mest intensivaste dagar i mitt liv. Det var proppat med folk overallt, pa museerna och i tunnelbanan sa att halla koll pa tjejerna var inte det lattaste hela tiden och att lyckas halla i deras hander en langre stund ar i princip omojligt. Men vi fixade det som tur ar och gor garna om det aven om det garna far droja ett bra tag. Imorn blir det formodligen ett lite mindre aventyr, namligen ett museum for barn i Stratford. Sa det blir en lite kortare tunnelbaneresa som tur ar.

  

Nu ska jag ringa Chris och David, vanner i Cornwall, och kolla om det ar okej att jag och Leif (aka Linnea) kommer over en helg om tre veckor. Hoppas pa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0