Jag ar kar...

... i min nya svenska van i Woodford. Hon ar visserligen ca 35, heter Asa, ar 2-barnsmamma, hoggravid och gift, men anda sa extremt trevlig! Hennes dotter gar i Mias klass och hon horde att jag pratade svenska i telefonen for ett tag sedan och sa bjod hon over mig pa en fika. Och dar satt jag i hennes kok och at pepparkakor och pratade i 2,5 timmar igar och blev karare och karare for varje minut. Dels var hon ju jattetrevlig, men det var ocksa sa skont att prata svenska med en ny person som kande till min lilla varld i Woodford. Dessutom hade hon ocksa varit au pair sa hon fattade vad jag pratade om. Och hon lovade att ta med mig till IKEA nagon dag som tydligen bara ligger ca 5 minuter harifran med bil! Efter ett tag kom en engelsk vaninna till henne som aven hon var supertrevlig!

Idag fyllde Jon ar och pank som jag ar kunde jag inte kopa present (jag satsar pa bra julklapp i stallet!) sa istallet fick han ett vackert grattismail:

Hi Jon and happy birthday! I hope you're having a great day so far.
 
Now I have lived with the Lilley family for about 3 months and i really enjoy it, even though I'm starting to get the typical Little Britain look as you can see in the picture. It's horrible- what a look alike! (and i'm sober in this picture even though it's hard to believe)

All the best,
/Little Britain's new couple Matilda and Andy



Som tur ar har allas var kare Jon humor och tyckte det var riktigt roligt! (For alla som tvivlar: jag var bade fysiskt och psykiskt frisk och nykter pa bilden!)

Kommentarer
Postat av: anna

haha, slående likt verkligen!

2008-11-12 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0