Hundra dagar som londonbo!

Idag har jag bott i London i hundra dagar, hurra hurra! Kanns valdigt konstigt, for tiden gar sa extremt fort och det kanns inte som en sa stor och speciell grej fast jag faktiskt har flyttat utomlands och borjar kanna mig hemma har. Tiden rullar pa och jag trivs valdigt bra. Det spannande ar att det fortfarande hander nya saker hela tiden, helgerna ar alltid fulla av nya aventyr. Det kommer nog vara en av de saker som bli svarast att lamna da jag aker hem till Sverige igen. Londons charmiga oforutsagbarhet och atmosfar dar folks nyfikenhet och installning till nya upplevelser ar en sjalvklarhet.


Kommentarer
Postat av: bananprinsessan

vilket datum flyttade du hit? vill veta vilken som är min 100dags-dag men orka inte räkna så jag tänkte att jag tar ditt datum och lägger på en 4-5 dagar... puss

2008-11-20 @ 22:11:06
Postat av: matilda

haha ja det later enklast! 11 augusti var den stora dagen =) puss pa dig

2008-11-21 @ 01:46:27
URL: http://mittlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0