Helgen 14-16 november+ lite fran forra veckan

Jag har varit fruktansvart dalig pa att uppdatera sa har kommer en snabbgenomgang:

Fredagen:
Jag tog det bara lugnt pa fredagen, holl mig i Woodford och sparade pengar. Sheena och Jon gick pa bio pa kvallen och jag satt barnvakt. Dock sov barnen sa det var lugnt, jag kollade pa Fyra brollop och en begravning och hade det bra.

Lordagen: Vi skulle akt till White Chapel och gatt pa nagot museum, men da det var strul med flera tunnelbanelinjer motte Ebba, Julie, Anna och jag upp varandra i Chinatown. Vi at lunch pa en ratt billig kinarestaurang som fylldes av konstanta skrattsalvor av oss. Darefter promenerade vi runt i Soho, vilket ingen av oss hade gjort ordentligt tidigare. Det var trevligt! Vid 18-tiden akte Anna och jag till Waterloo Station dar vi hoppade pa ett tag till Surbiton och strax darpa var vi hemma hos Anna. Vi kollade pa X-factor med familjen, at pizza och gjorde oss sedan i ordning for att se vad Kingston hade att erbjuda by night. Det gjorde vi ratt i for det blev en riktigt mysig kvall pa en trevlig bar som var full med folk. Da vi kom hem avslutade vi kvallen med en hysteriskt rolig msn-konversation, kan det bli battre?! =)
   
Sondagen: Vi sov ut och motte sedan upp Jonna och Julie pa McDonald's dar vi lunchade. Sedan tog vi bussen till Kingston och kollade i affarer (rev ned bocker och tops- av misstag..) , gick pa mini-julmarknad, fikade och startade Motivationsklubben. For att vara med dar kravs att man har ett s.k. motivationsblock sa det inhandlade vi allihop. Reglerna ar: inget smaatande, inget godis, chips, kakor, McDonald's eller andra onyttigheter fram till jul. Pepp och frukt ar nya ledordet som ska fa oss att klara denna tunga tid framover. =) Dessutom ska vi ha moten regelbundet for att peppa och diskutera hur det gar. Och ja MK (Motivationsklubben) ar pa fullaste allvar! Vid kl 18 begav vi oss hemat och jag tillbringade en ovanligt trevlig kvall med Sheena och Jon!
     

(stal bilder fran Jonna (jonnan.nyfotat.se, hoppas det ar okej Jonna!!)

Pa tisdagsmorgonen akte Sheena med jobbet till Amsterdam och jag gruvade mig lite for att det skulle kannas stelt att bara hanga med Jon. Darfor var det extra kul da kvallen verkligen blev jatteskoj, vi at middag framfor tvn och gjorde narr av alla konstiga manniskor i programet. (Det dar lat ju valdigt elakt, haha, sa farligt var det inte :P) Jag ar nu i efterhand jatteglad att Sheena akte bort en svang for det kanns som om jag larde kanna Jon battre och att det ar mer avslappnat nu, aven fast det bara var tva dagar. Gott!

Denna vecka langtade jag som en tok till torsdagskvallen da Lisa och Susse kommer till London!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0