Forsta arbetsdagarna!

Nu har Sheena borjat jobba sa i gar startade mitt au pairande pa allvar! Mia ar hos sin gammelmormor, vilket ar ratt skont, for det blir lite av en mjukstart med bara Anna. Jon ar hemma den har veckan. Han jobbar ca 3 veckor och ar ledig 1, sa jag far vanja mig vid att han ar dar ocksa. Men han sa skon, det kanns inte alls som att han kollar om jag skoter mig hela tiden, det skulle vara extremt jobbigt.

Igar hade jag och Anna pysseldag. Vi gjorde halsband och armband med parlor som jag hade med mig. Madde, jag tror vi gjorde bra inkop! Sedan malade vi teckningar som vi klistrade fast parlor pa. 

Idag gick vi till  den narmaste parken  och lekte och traffade nagra andra barn.  Sedan tog Jon med oss pa en aktur for att visa mig omradet lite mer. darefter tog jag med mig Anna till en dockteater-forestallning. Det var mysigt och fullt med barn.

Efter det akte vi med Jon till andra sidan av Woodford for att lara kanna den delen ocksa. Vi stannade hos en slaktare och kopte fint kott, sa ikvall blir det god mat som vanligt. Bade Jon och Sheena lagar extremt god mat!

Jag pratade aven med Anna som nu ar hos sin au pair-familj i Surbiton. Hon verkar trivas bra hon ocksa som tur ar! Och vi ska traffas i helgen och jag kan knappt vanta! =)



Kommentarer
Postat av: anna

du ar ju sa himla ambitios med dina ungar! verkligen avancerade aktiviteter du ger dig ut pa! men jag ar hur som helst ocksa ledig pa mandag men jag kom pa att det kanske inte ar sa kul i stan da heller om allt ar stangt och sa. men du kan bestamma. jag kan lordag, sondag eller mandag, vilka tider som helst. men jag vill absolut ses! =) pusspuss

2008-08-19 @ 20:14:34
Postat av: anna

ja, egentligen skulle vi ju kanske kunna ses bade fredag kvall och pa mandag. Men jag maste kolla med amanda sa att det finns tag som jag kan ta hem pa fredagen i sa fall. Och jag ar ledsen att jag inte svarade forut, hade mobilen uppe pa mitt rum. Mitt nya nummer ar 07807597731. Men jag vet inte hur mkt pengar jag har pa det sa tills vidare anvander jag bada mobilerna.



jag ska kolla med amanda vad hon tror om helgplanerna. Det enda jag har planerat ar att ata lunch i kingston med familjen pa lordag formiddag.



hors! pusspusspuss

2008-08-20 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0