Alskar dig Jenn!

Igar var det Nadjas 20-arsdag, grattisgrattis! Maste bara dela med mig av Jenns grattis halsning till henne pa facebok:

Jenn Czarny Gratulera med dagen Nadja!
Den här er mig Svensk försöka , Jag har använd en låg budge spindelväv så Im hoppande den göra sinne och icke skruven jag över. Kan icke vänta för festen denna kväll Matilda har pekat ut Jag er den bara inte Svensk person så JAG känna ärat! Låta oss få den här partiet startat!
Puss Puss

English Translation if it didnt work:

Happy Birthday Nadja!
This is my Swedish attempt, I've used a low budge website so Im hoping it makes sense and doesn't screw me over. Can't wait for the celebration tonight, Matilda has pointed out I'm the only non Swedish person so I feel honoured!
Let's get this party started!
Kiss Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0