Den tjejigaste kvallen pa lange

Igar kvall hamtade jag upp Jenn 19.30 och tillsammans vandrade vi ner till Woodford Station. Precis bredvid ligger skonhetssalongen Lumiere. Sista torsdagen varje manad har de oppet mellan 18 och 22 och allt ar halva priset. Dessutom serverar de drinkar och snacks. Sjalvklart var vi tvunga att ga dit och testa. Vi fick vanta ratt lange pa var tur och personalen som var jattegulliga var ratt stressade. Men det gjorde inget for det var bara mysigt att sitta dar i skinnsofforna och ata, dricka och prata. Jag fick sedan manikyr och pedikyr, jag skulle aven fatt ogonbrynen fixade med threading, men tyvarr hanns det inte med. Manikyren var hemsk, hon som gjorde det var jattetrevlig, men sa stressad.. (Sa det tog jag bort sa fort jag kom hem!!) Men pedikyren var bra. Och aven om vi inte blev helt nojda med allt var det en mysig kvall och det ska fa bli var lyx en gang i manaden. Pa vagen tillbaka traffade vi var nya van Gary som ar fran Jamaika men har bott har i atta ar och gick med honom en bit.


Nu ska jag ta en kaffe med Gary och darefter ga hem och gora mig i ordning for kvallen. Jag ska mota upp Anna, Julie och Jonna vid Leicester Square for att testa klubbandet dar och till slut tar jag och Anna nattbussen hem till Surbiton dar hon bor och sa sover jag over dar. Kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. jag skrev nog bara jättestor kyrka för att jag inte alls kommer ihåg u stor den var. tror inte jag tittade så noga, har ingen uppfattning i alla fall!

2. fan! jag glömde helt bort smutsig, blodig men ändå så vacker! det är svårt att komma ihåg allt då man sammanfattar så mkt.

3. tack själv för en supertrevlig helg! Puss

2008-09-29 @ 00:51:22
Postat av: jonna

haha, ska göra det matilda! är inte för frestad efter det ottar sa! ;D det ska tydligen vara jätterikt på b-vitamin... men jag äter inte bajs för att få i mig b-vitamin...?



:)

2008-09-29 @ 00:57:43
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0