Lite bilder fran mitt Engelska hem

Jag har ju varit snal med bilder fran huset och omgivningen dar jag jag bor men jag ska skarpa till migg pa den fronten. Detta blir en liten borjan i allafall.

Fram till lunch hade jag och Anna mysdag hemma. Vi lyssnade pa familjens urbra julskiva pa hog volym och drack varm choklad. Det ar verkligen sa mycket mysigare med julpyntet uppe, det blir sa stamningsfullt!
         

Pa tal om ingenting kan jag beratta att vi har det riktigt vaarmt har. Idag var det 11 grader sa det ar svart att tanka sig att det ar julafton om mindre an en vecka. Och annu konstigare ar hur vadret vaxlar. Ena dagen ar det soligt, varmt och 11 grader och andra dagen ar det ruggigt, kallt och 1 grad. Minst sagt omvaxlande.. Men min familj har antligen insett att det faktiskt ar vinter nu sa nu ar vart hus om inte varmt sa i alla fall nastan! =)

Kommentarer
Postat av: Mams

Jättekul med alla bilder!

Snart är det tisdag! Vi längtar! Kram från oss alla hemma!

2008-12-21 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0