Annu en helg avklarad!

Det har verkligen varit underbart med en langhelg!! I och med att det var bank holiday idag, dvs. ungefar som rod dag, sa var jag ledig fyra dagar i rad! I fredags var jag som jag skrev haromdagen i Camden. I lordags hade jag en jattemysig heldag med Anna, vilket var jattekul da vi inte setts pa evigheter! Vi tankte ga i affarer men efter ett tag insag vi att vi nog skulle ga till ett fik istallet, vi hade for fycket att prata om sa att kolla pa klader funkade inte riktigt. Vi gick omkring pa Oxford Street, Carnaby Street och en svang i Soho. Pa kvallen lyxade vi till det och gick till ett Steak House vid Picadilly Circus, det var precis vad vi bada behovde! Sa det var en lyckad dag, jag var inte hemma forran efter kl 23 sa nu har jag provat att ga hem fran tunnelbanan hyfsat sent och det var helt okej, sa alla foraldrar kan vara lugna over det.

Pa sondagen sov jag lange och gick inte hemifran forran vid 14-tiden. Innan jag gick traffade jag Jons syster som var och halsade pa. Hon sag mer indisk ut an han. Hon berattade att det var en konsert vid Buckingham Palace for att fira att OS 2012 ar i London och hon tyckte att jag skulle ta en trip dit. Det var namligen massor av bra artister och aven om jag inte hade biljett och kunde ga in skulle jag nog hora bra anda. Sa jag akte det, det var hur mycket folk som helst som trangds utanfor och man horde allt ratt bra men sag inget. Men jag hade varldens tur for helt plotsligt kom varldens sotaste par och fragade om jag var ensam och jag svarade att det var jag. Da fragade de om jag mojligtvis ville ha en biljett av dem for de hade tre och behovd bara tva! Oh yes please svarade jag glatt overraskad! Dar inne var det hur mycket folk som helst! Manga bra artister som tex Mc Fly, Il Divo, Will Young, och flera som jag inte vet vad de heter. Sa det blev en bra eftermiddag!



Kommentarer
Postat av: anna

hej favorit!



ag frågade Amanda om jag kan få låna deras telefon ibland och då visade det sig att min familj har fria samtal inom london så jag kan ringa dig huuuuur mycket jag vill utan att det kostar något, bra va? Så kan vi planera mer innan vi ses, över den fasta telefonen så slipper vi ringa så mkt på mobil.



PoK

2008-08-27 @ 00:11:57
Postat av: matilda

Det ar ju hur bra som helst!! Jag gav dig mitt hemnummer va? Ska bli kul att ses ikvall! PUSS

2008-08-29 @ 12:08:37
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan det värkar som om du mår bra! Det gör vi iaf, imorn fyller jag 10 år.Hejs svejs!

2008-09-01 @ 20:21:59
URL: http://bilddagboken.se/skatehero98

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0