Sa harligt..

..det ar att vara ledig sa lange!! 11 dagar allt som allt pga av att barnen har lov och Sheena semester! Underbart!

Helgen blev som vanligt inte som jag forutspatt.

Torsdag: Jag och Anna traffade Nadja och lilla sota Svea i Wanstead, lekte i parken och gick till ett mysigt cafe. Jattetrevligt och vi bestamde oss for att gora det oftare. Jag hade en lugn och skon eftermiddag innan jag gjorde mig i ordning och motte Nadja pa Leytonstone st. Vi akte in till Oxford Circus dar vi traffade hennes kompis Emma som var supertrevlig. Vi gick upp till Great Portland St dar klubben Twotwonine venue lag. Dar utanfor stod Timbaktu!! Vi gick till puben Albany mittemot for en ol innan vi gick in pa klubben. Emmas engelske pojkvan Ben kom ocksa. Den forsta jag ser inne pa klubben ar biskopskarin! Hur knappt ar inte det, London ar ju hyfsat stort anda.. Forst spelade Tingsek som var saa bra!! Sedan Timbaktu & Damn som var extremt bra live! Jag har inte varit nagot stort fan innan men det var riktigt grymt. Bakom mig i publiken stod Idol-Agnes (som nu ligger 2a pa englandslistorna!!) Henne var jag sa klart tvungen att prata lite med haha och sedan fick jag mig aven ett litet snack med bade Tingsek och TImbaktu! Vi lyckades komma till efterfesten i Covendish Sq, tror det var klubben pa nr 5 dar. Jattefint och dyrt! En sketen cranberry vodka kostade £12.50! Dar dansade vi i allafall natten lang bredvid den svenska musikeliten och deras smoriga fans haha! Vi traffade aven en jattetrevlig Jacob fran Nassjo. Var hemma vid halv 6 da jag somnade gott.

Fredag: At lunch hemma hos Prince som hade lagat sydafrikanskt at mig, nagot som jag tjatat pa honom om jattelange. Akte hem vid kl 18 for att gora mig i ordning och motte sedan Lisa i Notting Hill kl 20.30. Vi at jattegod mat pa en mysig Tex mex-restaurang. Den roliga bartendern Koray fran Cypern var skicklig pa att fa mig att rodna och Lisa att skratta. Han bjod pa sina specialdrinkar och da han slutat jobba tod vi tre en buss tillsammans in till Piccadilly och sa hoppade vi in pa en bra bar/klubb Soho pa Old Compton St. Men det markliga ar att det forsta som hander ar att jag springer rakt in i Andreas Hafstrom som gick i Ceciliakoren! Jag har ju inte sett honom pa sakert 2 ar. Det var iaf kul att prata lite med honom. Och sedan ar jag 99% saker pa att tva latt korpulenta kanadensare var pa samma bar. Susse, du fattar hur chockad jag blev! Men jag sa inget haha. Kl 4 knatade jag och Lisa trotta nedfor Forest Approach och stupade strax darpa i sang.

Lordag: Lisa och jag unnade oss att laga till en riktig English breakfast. Sedan for hon sin kos och jag tar det lilla lugna. Familjen ar och firar Sheenas latsasmamma som fyller ar. Pga att hon har canser och plotsligt har blivit mysket samre orkade hon inte komma hit sa de akte till henne och Sheenas pappa istallet. Om ett tag ska jag aka till Anna. Vi ska ata gott i Kingston och sedan ha myskvall hos henne. Var lange sedan jag sag henne sa det ska bli gott!

Sondag: Ja.. det blir la lite free huggs och den har gangen tankte jag iom att det ar sa varmt, bjuda mina alskade hippievan "Friend" pa glass. Da blir han gladglad! :) Darefter ska jag traffa Julie och Lisa, inte bestamt var an. Kanske Brick Lane? Ska bli kul att traffa Jullan igen, det var alldeles for lange sedan nu!

 Mandag ar ju bank holliday sa alla ar lediga. Jag, Jenn och Nadja aker nog till Greenwich Market och hinner kanske aven med en svang till Canada Water.

Bra helg so far alltsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0