derby tomorrow baby!

nu har ska jag strax sova. har kollat pa finalen barcelona-man united med papa jon. det gick ju sa dar for united menmen. vi drak staropramen och skrattade ratt at jons hatobjekt ji-sung park. (idag har vi aven hunnit med att hana ben stiller, brad pitt och the cheeky girls)
 
igar vaknade jag inte forran halv 2 (!) vilket var det langsta jag sovit pa mycket lange. jag handlade lite ingredienser till min pastasallad och sa tog jag bussen till leytonstone och nadja. lunchade, lekte med henne och svea och da lotta kom hem at vi middag tillsammans. sedan gick vi en jattemysig promenad bort till sjoarna vid whipps cross road. dar kan man hyra bat och det beslot vi oss for att gora nasta helg omdet ar fint vader. vi pratade om allt och allt och allt igen! sedan kopte vi lite vin, gick hem och kollade pa britain's got talent med lotta. da hon gatt och lagt sig skramde en latt overforfriskad, men valdigt rolig bradley livet ur oss da har kom hem. sedan pratade vi pa igen och resultatet av det blev en handskakning pa att vi ska flytta ihop i london nasta var! sedan somnade vi gott.

imorse segade vi, myste med svea tills lotta kom hem vid 12. och vid 14 akte hon till emma i westfields och jag hemat. jon var inte hemma sa jag korde pa mysdag och kollade pa gladiator.

imorn ska jag bussa till susse i derby. bussen gar halv 9, men jon erbjod sig att skjutsa mig till walthamstow sa resan blir lite kortare. (blev sa glad da han sa att jag ju faktiskt var deras au pair och en i familjen och att det var sjalvklart att han ville hjalpa till!) sedan tar det 3,5 timme tillsa jag ar framme och antligen far traffa alskade sussilull for forsta gangen pa 2,5 man! kulkul! kommer hem igen pa sondag och da ar aven resten av familjen tillbaka. slut pa friden!  :)

(filmen jag sag haromdagen som var sa bra hette sa klart shawshank redemption)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att livet kan återvända till dem man för länge sedan trott vara döda.... Bloggen lever! Halleluja! / Mamma

2009-05-28 @ 08:48:26
Postat av: Anonym

kul att du börjat blogga igen! det ska vi ju uppmuntra med en liten kommentar!



men nu måste jag skynda mig, ska träffa Lisa i Kingston för lite late night shopping och kanske till och med en kaffe =)



höres! pusspuss



förresten, om du inte har något planerat den 13e juni (lördag) kan du väl hålla den kvällen fri.

2009-05-28 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0