Sweet dreams

Nu har jag just kommit hem fran en promenad ner till South Woodford da jag aven pratade med Sussilull Qvist. Trevligt varre vill jag lova. Nu har vi namligen kirrat det sa bra att hon flyger till Gatwick onsdagen 1/10 och bor hos mig till och med sondagen. Sheena sa till och med att det var okej att Susse var med mig pa torsdagen da jag jobbar. Sa snallt! Dessutom ar det la bra om Susse kan fa en glimt av au pair-livet innan hon sjalv borjar jobba som au pair i Chichester mandagen darpa. Ska bli supermys att traffa Susse igen!

Nyss ropade Anna pa mig. Hon hade just lagt sig och var ensam i rummet i och med att Mia gar och lagger sig en halvtimme senare. Hon ar varldens sotaste i sin rosa pyjamas! Och sa sa hon att hon bara ville beratta att hon skulle dromma om en rosa ko och att jag skulle dromma om en gron, en bla och en brun. Sa vi bestamde att vi skulle beratta for varandra om vara farggranna ko-aventyr imorn bitti. Nar hon ar pa det humoret ar hon den sotaste som finns!


Nu ropar Jon att det ar mat sa jag far val kila ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0