Lite halvsegt

Idag ar det forsta dagen som det faktiskt ar ratt kallt pa riktigt. Att det ar gratt som bara den gor ju inte saken battre. Nu har jag just lamnat Anna och funderar over hur jag ska utnyttja mina 2,5 lediga timmar pa basta satt. Jag har precis tvattat, vilket kanns som en ambitios borjan, nu hoppar jag nog ini duschen och darefter blir det nog lite allmant valfortjant slapp framfor tv:n ett tag. Jenn kunde tyvarr inte komma over pga av att lilla Belle ar sjuk. Snuttan! Sot som socker ar hon i allafall. =)

I morgon ar det antligen onsdag som ar min nya favoritdag i veckan pga av att Mia har fotboll mellan kl 15.30 och 16.45. Da behover jag bara sitta pa en filt tillsammans med Jenn och Anna och fika lite. Underbart! Darefter ar det dags att ga hem, laga mat och bara en liten stund senare kommer Sheena hem. Sa det ar en kort och inte sarskilt anstrangade dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0