Lite bilder fran helgen

Fran lordagens besok pa Zoo Bar med Rita och Jenn


Kommentarer
Postat av: madde

va snygg du är!

2008-09-30 @ 18:41:21
Postat av: matilda

Namen! Jag tackar ater och ater igen min van! Ar allt bra med dig, jobbet och resten av livet? Vet du exakta datum for nar du kommer hit? Och i sa fall om du vill sova nagot i Woodford?

2008-09-30 @ 19:58:36
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: anna

nja, jag skulle väl snarare säga medelmåttig...



Baaaara skoja! Skulle vilja ändra mig till nästan snyggare än någonsin, undrar vem som stylade ihop det där görsnygga håret!? Skämt åsido, så är du supervacker!



Och gud vad kul med lite bilder! Puss pårej, ha så kul i helgen med susse.

2008-09-30 @ 23:26:48
URL: http://annacarla.blogg.se/
Postat av: madde

så det är anna man ska tacka för detta ögongodis! här rullar allt på men FY va ensamt det är här utan er två. bara för ett tag sen var jag SÅÅÅ nära att börja umgår med arbetskamraterna på grafikens hus (dem är 55+). jag kommer onsdagen i v.44 (förmiddag) och åker hem på söndagen, så det skulle nog passa bäst om jag kunde sova hos dig mattis mellan lör och sön.

ha det fint!!

madde

2008-10-01 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0