Bilder fran ett soligt London



                        

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAA! BILDER! :D gud vad kul att se! så du har fixat en kamera nu? vet du vart jag sitter just nu? i vårt älskade grupprum på skolan. Pratade nyss med Daniel. åh, vår älskade lärardaniel, livet är inte detsamma utan honom. blev det tid för något sweeney todd-tittande i helgen eller? :P PUSS!

2008-09-22 @ 11:35:50
Postat av: Lisa

jag skrev en fin kommentar men den försvann spårlöst... så nu skriver jag igen: JAAA BILDER! :D jättekul att se! så du har fixat en kamera nu? vet du vart jag sitter just nu? i vårt älskade grupprum på skolan! Pratade nyss med Daniel. Åh, vår lärardaniel, livet är inte detsamma utan honom! blev det tid för något sweeney todd-tittande i helgen då? :P PUSS!

2008-09-22 @ 11:39:13
Postat av: Lisa

haha! såg nyss att det blev två kommentarer! jaja :D

2008-09-22 @ 11:40:12
Postat av: matilda

Ja visst ar det tevligt med lite att titta pa ocksa, inte bara massa text. Nix det ar inte fran min kamera, utan kanadensiska jenns, jag snodde lite bilder som hon lagt ut pa facebook! :) Men en kamera haller jag pa att spara till sa inom en inte allfor lang framtid borde jag ha en hoppas jag. halsa daniel som bara den! Alla andra du traffar ocksa sa klart! Hur gar det med projektarbetet? gar det framat? tyvarr blev det inget sweeny toddande i helgen heller, maste hitta nagon stans dar man kan hyra film, det finns inte pa lika manga stallen som hemma tyvarr. Men det ska absolut bli av! :)

2008-09-22 @ 14:32:27
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Lisa

du får akta dig för att umgås för mycket med kanadensiskan, du kanske anammar den amerikanska dialekten!

2008-09-22 @ 20:04:35
Postat av: Anonym

huja! Jag vet, det vore hemskt! och jag kanner skillnad pa en gang nar jag har varit med henne, jag lyckas inte halla mig riktigt lika bra pa den brittiska accenten da. Men jag ska se upp!

2008-09-22 @ 20:14:28
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Peggy

hon ÄR eva longoria upp i dagen! hjälp! =D du. jag förväntar mig att du tar mig till primark på en visit, det verkar ju fantastiskt. Har de SNYGGA, billiga saker, eller bara billiga?biljetten är bokad, och jag ser fram emot att krama om dig hårt hårt hårt på wictoria om bara en vecka. (HJÄLP, igen!)tänk att äventyret blir verklighet.. vissa dagar känns allt bara så bra.. jag känner mig fjärilar i magen-kär i tuhin efter vårat samtal härom kvällen. det var verkligen magi. du, det känns som att du rätt så fort kom över den traumatiska fredagen härom veckan? Stämmer det? relationen med familjen verkar ju iallafall allt annat än ansträngd, som tur är. hade jag rätt när jag hoppades på att det bara skulle föra er närmare? längtar SÅ mycket tills vi ses.. PUSS!

2008-09-23 @ 18:58:53
URL: http://globalfamily.blogg.se/
Postat av: matilda

Du det ar sjalvklart att du ska till Primark! Det finns verkligen hur mycket som helst, och mycket ar snyggt. Du kommer alska underkladesavdelningen om jag kanner dig ratt! Idag kom dina tagbiljetter! Puss pa daj!

2008-09-23 @ 20:08:45
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Peggy

åh, vad skönt! då hittade de rätt till slut. Jag bokade biljetten i förrgår, och den var bajsdyr. tyvärr. veckan innan kostade den 53 spänn, men på några dagar hade priset mirakulöst höjts till 600! jag slog till ändå, så det blir som planerat. ja, nya äventyr nya underkläder brukar jag säga. (tror jag) så jag kommer nog gärna skräpa en stund på primarks underklädesavdelning! du. pappa kom och slog sig ner, som om vi skulle ha ett djupt snack såhär innan england. sen sa han; du julle. du fyller ju 19 år snart, och mamma och jag funderade på att bjuda dig på ett ordentligt regnställ som födelsedagspresent. Hemsk och bortskämd som jag är sa jag att jag hellre tog pengarna och köpte nåt onödigt men kul för! Vi får se om han tog mig på allvar, eller om minst 10 av mina 20 kilon i väskan kommer bestå av ett ordentligt regnställ...... herregud. jag ska bo i södra england för guds skull! Där kan man gå i bikini året runt, och dricka kokosmjölk med sugrör från kokosnötterna som växer på palmerna gatorna kantas av.

2008-09-24 @ 22:17:32
URL: http://globalfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0