Antligen fredag!

Antligen ar det fredag! Nu sitter jag och vantar pa att pappa ska ringa. Han och Eric har nu landat pa Stansted och ringer da de ar i Stratford sa att jag kan komma och mota dem pa South Woodford station. Sedan ska vi ata nagonstans i narheten, formodligen blir det indiskt eller italienskt, vi far se. Ska bli jattekul att traffa dem, jag har inte langtat hem alls och heller inte saknat folk sa mycket, jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu nar jag vet att jag snart ska traffa dem sa langtar jag jattemycket efter dem! Synd bara att det drojer anda till jul till jag far traffa mams.

Igar kvall var jattekul, det ar en festival i Woodford hela veckan och darfor ar det folk overallt. Jag, Jenn, Ula och Kylie traffades pa The George's pa kvallen och dar drinkade vi och pratade i timmar. Vid 22.30 var Ula och Kylie tvugna att dra sig mot tunnelbanan pga att de bor en bit bort och dessutom jobbade idag. Men jag och Jenn hade jattetrevligt anda och satt och pratade med ett gang som jobbade pa kanalen Virgin och som var i Woodford och jobbade nagra dagar. Kul!

Idag borjade jag hosta mer an nagonsin sa jag har tagit det lugnt, vilat och sovit i princip hela dagen. Nyss kom jag hem fran en promenad ner till South Woodford dar jag shoppade pa Boots. Jag alskar den affaren! Och det mesta behovde jag faktiskt.. Och sa kopte jag ett par svarta finskor i en liten butik. Det behovde jag verkligen och jag hade kikat lite pa dem innan och da de inte kostade mer an £25 (!) var jag ju tvungen att sla till!

Nu ska jag boka tagbiljetter till Chichester som ligger i narheten av Brighton. Dar ska jag bo hos Susse nasta helg sa jag har verkligen nagot att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå min gumma! Jag är SÅ avundsjuk på pappa och Eric som fått rå om dig hela helgen! Jag har förstått på dem (nyss i telefon i bilen på väg hem från Skavsta) att ni haft det jättebra! Gissa om jag längtar tills vi ses. Stor kram från din mamma

2008-10-12 @ 21:59:02
Postat av: matilda

ah mams! langtar efter dig ocksa ska du veta! ja vi har haft det jattebra, trots att jag fortfarande inte ar frisk.. menmen, det blir sakert battre snart. jag ar sa glad att ha alla mina saker har nu, som musiken och filmerna! vi hors snart! puss

2008-10-13 @ 00:26:10
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är väl inte uppe till halv ett alla nätter? Nu måste du tänka på hälsan och sköta om dig! Hälsar tjatig mamma som vill väl!

PS! Varmt honungsvatten är bra! Kram!

2008-10-13 @ 20:43:41
Postat av: jonna

ja, jag älskar låten. men rätta mig om jag har fel: det är väl ändå john som sjunger den? hursom. ja, helgen bjöd på en del.. skratt i efterhand om man säger så ;D vad mysigt att du hade pappsen och brorsan här! vi får ses snart! puss!

2008-10-14 @ 00:56:07
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0