out of the grey atmosphere comes a slightly melancholic feeling

Atligen ar det sista arbetsdagen! Det har varit helt okej, men segt och barnen har varit pa ratt konstigt otrevligt humor nastan hela tiden. Sa jag langtar tills ikvall nar jag bli ledig. Nu ar jag i allafall ledig ett tag och har precis tagit en dusch och snart ska jag ta en power nap. Det blev en sen kvall da jag gick till George's med tva nya vanner- Costa och Charles. Imorn funderar jag pa att aka till svenska kyrkan och ta mig en titt i deras shop som tydligen ska vara full av svenska godsaker. Dessutom ska jag kolla upp nar det ar julmarknad dar for det vill jag verkligen inte missa! Asa, den svenska mamman berattade att det brukar vara fullproppat med folk da. Imorn kvall ska jag sitta barnvakt ett tag da Sheena och Jon ar pa bio. Sedan far vi se vad jag hittar pa resten av helgen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Matilda! Jag börjar jobba i ovan nämnda svenska kyrka i januari. Så då får du komma och köpa svenska grejer av mig =)

2008-11-14 @ 09:06:42
URL: http://[email protected]
Postat av: matilda

ja vad kul! jag horde det! det kan du ge dig pa att jag ska, jag kommer hanga dar och tvinga dig att sjunga gamla cecilia-klassiker med mig! nar flytar du hit och vart ska du bo? =)

2008-11-14 @ 14:16:59
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: anna

en snabb men nödvändig fråga, var du på lögret JiingiJamborii 2007?

2008-11-16 @ 20:01:47
Postat av: matilda

nepp det var jag icke! hur sa?! haha det var den mest otippade fragan pa mycket lange! tack for en kul helg! puss

2008-11-16 @ 23:09:55
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: anna

nej jag läste en artikel om att det var värsta skandallägret där många patruller blev hemskickade för att de försökte bli fulla av att blanda alkogel med läsk och sånt... jag tänkte "det låter som matildas idé" haha



tack själv, pussis

2008-11-17 @ 11:21:07
Postat av: matilda

haha ja det ar ju verkligen sa vi bjornscouter jobbar, darav var success! eller inte haha! =) puss

2008-11-17 @ 11:26:40
URL: http://mittlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0