Packning för ett år

Vad tusan ska man packa när man ska vara borta ett helt år?! Det känns som om man ska knö ner ett helt år i väskan och det känns synnerligen krångligt. Den ena väskan har jag så klart med mig då jag åker dit för att stanna men den andra tar jag med och lämnar i morgon då jag hälsar på familjen. SÅ den väskan försöker jag fyllar med prylar, vinterkläder och sådant jag inte använder så ofta att jag vill ha det i Cornwall. Så nu är hela vardagsrumsgolvet fullt av prylar som ligger huller om buller och gör mig nervös.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jadu, Mattis. Förstår stressen, men fy sjutton vad kul du ska ha det! Att packa ner ett helt liv i resväskan är svårt, kan jag föreställa mig, men ta en sak i taget, så att du inte panikpackar. Det brukar resultera i en hel del onödiga prylar, samt en del glömda nödvändiga sådana. Nu är det kanske snart dags för en avskedsmiddag, det får vi ta och fixa :) /Lisa

2008-07-17 @ 00:29:08
URL: http://globalfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0