avslutar kapitell

Veckan har varit helt ok hittills. Det ar lite jobbigt att barnen brakar sa mycket for jag vill ju inte vara arg pa dem sa mycket nu nar jag snart ska aka. Men de borjar ga varandra pa nerverna och det ar nog valdigt bra att de borjar skolan igen nasta vecka..

I onsdagskvall var jag hemma hos Jon. Han lagade pasta med en mycket intressant valnotsas. Vi var tontiga och skrattade oss halvdoda till Ace Ventura..haha! Efter ett tag kom hans bror Patrick hem och lyckades skramma livet ur oss...

Igar formiddag tog jag och tjejerna bussen till Leytonstone for att traffa Nadja och Svea i den mysiga parken bakom O'Neils. Pa eftermiddagen var Anna och jag och simmade och hon borjar verkligen bli duktig nu. Jag hade ju inte sett henne simma sedan forsta veckan jag bodde har da vi var i Loughton och simmade med Mia och Sheena. Hon ar riktigt modig sa snart kommer hon simma som en fisk!

Igar kvall var formodligen sista au pair-torsdagen. Det var bara jag, Kylie och Nadja och vi traffades pa George, dar vi inte varit pa lange, men ju ar stallet dar allt borjade! Vi har haft manga, manga torsdagskvallar dar, dock i en nagot storre skala, vi brukade ju vara runt tio pers. Menmen, trevligt var det att fa lite uppdateringar om vad som hant i allas liv. Jag tycker sa mycket om dem! Sedan hande nagot jattekul, men knappt! Jag sprang in i Dino som jag inte traffat sedan december. Han bor ju inte ens i omradet! Jattekul att prata med honom och fa hora vad som hant med honom och de andra killarna sedan sist. Tva av fyra har ju blivit pappor!! Jisses..! Han och Nadja bor at samma hall sa de delade taxi hem och snalla som de ar korde de en omvag sa att jag blev hemkord ocksa. Det var roligt att traffa honom efter sa lange, sarskilt i och med att jag ska aka hem. Det kanns som om det avrundar aret och avslutar gamla kapitell.

Nu ska jag hem till Nadja som jag ska bo hos hela helgen. Bradley, Lotta och Svea ar i Sverige over helgen. Ikvall ska vi ha Nadjas romantiska avskedskvall for mig. Vi ska aka London Eye i skymningen, ata ute och sedan dansa oss trotta pa nagon (eller nagra) klubbar. Ska bli saa kul!

Imorn ska vi forst in till Broadway Market som jag fortfarande inte varit pa, men som ska vara jattemysigt. Det ligger i narheten av Bethnal Green. Darefter ska vi promenera in till Trafalgar sq dar det ar festival och dar vi ska mota upp Christoffer. Sedan far vi se vart vi hamnar och vad vi gor pa kvallen.

Nu maste jag springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0