finally...

...har jag tagit mig i kragen for att skriva nagra rader!

Just nu sitter jag och vantar pa att Sheena och Jon ska komma hem. Barnen ar klara och pyjamaserna ar pa. Tyvarr glomde Mia den lilla hunden som hon fatt av mig i parken, sa jag har lovat att ga dit och leta.

I fredags akte jag hem till Sverige for att fira mammas 50-arsfest. Kul att traffa alla igen! Pa fredagkvallen var Linnea, Ingela och Francis over pa middag, trevligt! Lordagen traffade jag Madde en snabbis pa Grafikens Hus dar hon jobbar och darefter agnades resten av dagen at festforberedelserna ute pa Ravsnas Kungsgards magasin. Kl 18 kom gasterna och allt blev riktigt lyckat! Pa sondagen var Madde hos oss hela dagen och det var myspys att ses ordentligt, prata och planera Afrika 2010! Kl 21 gick flyget hem och det var riktigt vemodigt att aka, aven om jag sag fram emot att komma tillbaka till London. Tyvarr var flyget lite forsenat och darefter fick jag vanta nastan en timme pa vaskorna sa jag missade bussen som jag hade biljett till. Som tur var fick jag aka med nasta och var framme i Stratford halv 1. Det ar kanske inte stallet man vill hanga pa ensam vid den tiden pa dygnet men som tur var kom bussen nastan genast och det var en hel del folk pa stationen. Jag gick av i Leytonstone for att byta buss, men det visade sig att nattbussen inte borjade ga forran kl 2 sa jag tog en taxi hem. Som tur var kostade det inte mer an £7. Halv 2 var jag framme, helt slut och somnade genast.

Pa torsdag ska jag och Anna traffa Nadja och Svea pa morgonen i Snaresbrook och pa kvallen ska jag och Nadja pa konsert och se Timbaktu och Tingsek!!

Fredag ar inte helt bestamt an, jag kanske traffar Julie eller Prince och pa kvallen ska nog jag Lisa och Nadja ut pa Zoo bar och Love me do.

Pa lordag traffar jag kanske Jon och pa kvallen ska jag hitta pa nagot mysigt med Anna och sedan kanske sova hos henne.

Sondagen blir nog fylld av Free Hugs!

Snart kommer lite uppdateringar om vad som hant de senaste helgerna.

(Pjuh! Jag klarade det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0