Italians and Swedes in Hoxton Sq

Forra mandagen traffades jag och Julie utanfor Old st station for att mota Federico (som vi larde kanna i Barcelona fora aret) och tva av hans kompisar, Matteo och Elena, som var har pa semester. Vi fick dock vanta en halvtimme och befarade att detta var som hamnd for att vi tjejer var sa extremt sena till en middag med dem forra aret. Sa var dock inte fallet, utan istallet berodde det pa att Matteo och Fede hade "latsasbrakat" och att Fedes nasben darfor tyvarr troligtvis brots precis innan vi skulle ses. Ajaj!

Well well, det var kul att traffa dem och vi gick till Hoxton Sq dar vi slog oss ned pa Zigfrids uteservering. Dar blev det en lang, trevlig kvall och efter ett tag anslot aven Lisa och Dan, vilket gjorde det hela annu battre. Det enda som inte blev sa lyckat med kvallen var att jag som vanligt glomde hur langt glapp det ar mellan sista tunnelbanan och forsta nattbussen, sa jag blev sittande pa New Hackney Road i vantan pa min buss som inte behagade dyka upp foran halv tva.. Men det var inte sa farligt da jag hade flera som underholl mig i telefon och det var dessutom mycket folk runt omkring sa det var inte alls obehagligt. Kul kvall!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0