Vilket svin jag ar

Jaha, da har man lyckats dra pa sig swine flu.. kanske. Det ar inte sa konstigt om det ar det, da mitt omrade- Redbridge- nu klassas som "an area of high swine flu risk".  Manga i barnens skola har swine flu och jag kanner flera som har eller har haft det. Menmen, det ar absolut inget att oroa sig for! Det ar precis som vanlig influensa, darfor vet man inte sakert om jag har swine flu eller inte. Man far inte ens komma till doktorn om man tror att man har det, allt for att det inte ska spridas. Men jag fick gora ett test pa internet och dar blev resultatet att det var valdigt troligt att jag hade det. Det anda jag kan gora nu ar att halla mig inne och ta det lugnt, inte ha narkontakt med andra och ta vanliga influensatabletter sa ar jag snart pa benen igen.

Jag vet att swine flu inte alls har blivit lika vanligt hemma an och att en del kanske nu blev lite latt oroade. Var inte det! Jag ar inte det minsta oroad. Det ar inte farligare an nagon annan influensa om man inte har andra halsoproblem eller nedsatt imunforsvar. Och har har som sagt redan valdigt manga redan fatt det och blivit friska och man raknar med att ca 100 000 pers i London kommer att smittas varje dag i september. Och jag har hort att man kanske blir lite resitstent nar man val fatt det sa darfor hoppas jag faktiskt arligt talat att det ar swine flu jag fatt.

So no worries! Jag ligger har i min sang och har Sex and the city- maraton och har det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0