Forra helgenn (Bruce Springsteen!)

Jag satt barnvakt pa torsdagen och lunchade med Julie i Notting Hill. Kopte varldens basta erbjudande om harklippning, slingning och behandlingar pa kandissalongen i Covent Garden+skonhetsdag i Chelsea+fritt intrade till de finaste klubbarna. Allt for £60 da det egentligen kostade £600! Ibland har man tur och springer in i ratt manniskor..!

Mysig lunch var det i allafall och vi pratade om allt vi gjort under aret. Aven om vi inte umgatts sa mycket har i London kommer jag sakna Julie. Darefter akte jag hem till Jacob for att spana in hans nya monsterak (en cykel) som han var jattestolt over.

Pa lordagen akte jag in till lilla parken vid Embankment och slappade med Lisa och da hon sedan gick pa intervju hos en familj satt jag kvar pa en bank under mitt paraply och laste i flera timmar. Jattemysigt trots regnet och askan. Darefter motte jag upp med Lisa igen vid Tottenham Court Rd och vi vandrade in i Soho for att ata mat fran Singapore pa Dean St. Riktigt gott och billigt! Darefter vandrade vi lika fascinerade som vanligt runt i gay-kvarteren i Soho innan vi hamnade pa Leicester Sq i evigheter och kollade pa portrettkonstnarerna. Det roligaste var nog den lilla killen som somnade da han blev avmalad! Sedan vandrade vi ner till Trafalgar Sq och avslutade var kvallspromenad pa trappan vid The Mall. Sedan skildes vara vagar, hon akte hem och jag till Jacob igen.

Sondagen var hur mysig som helst! Jag kramades som vanligt och vid 19-tiden blev det stor picknick utanfor den stora konsertarenan i Hyde Park. Bruce Springsteen spelade och det blev sa klart hojdpunkten pa dagen, aven om James Morrison och Dave Mathew's Band var jattebra ocksa. Det var jag, Rebecca, Billy, Stuart, Jacob, hans kompis Erica och tva killar som vi larde kanna under var kramsession; Daniel och Ludwig, tva sydafrikaner (varav Ludwig var en av de markligaste men harligaste personer jag nagonsin traffat, undrar dock bara hur mycket av det han sa som var sant..) och tillsammans at och drack vi gott och njot av solnedgangen och musiken som holl pa anda till kl 23. Sedan blev det mysig kvallspromenad bort till Green Park st dar jag akte hem.

En helt underbar dag pa alla satt!

Kommentarer
Postat av: broder eric

hejs svejs!om typ två veckor så kommer vi till dig!!!

Vad mycket kul du värkar ha!

2009-07-10 @ 21:18:24
Postat av: broder eric

hejs svejs!om typ två veckor så kommer vi till dig!!!

Vad mycket kul du värkar ha!

2009-07-10 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0