Tiden flyger fram

Den gor verkligen det! Imorgon ar det redan torsdag, vilket betyder att det ar min sista arbetsdag innan helgen! Hjela veckan har varit ratt skon. I mandags regnade det och darfor var vi bara i parken en liten stund. Jag kande en STARK oro infor att vara hemma sa lange pa eftermiddagen, for jag forsoker annars stanna sa lange som mojligt i parken sa att tjejerna far springa av sig och traffa andra barn. Sa jag vantade mig nagra timmar fyllda av grat, skrik och tjat. Men bestamde jag mig for att sa fick det bli. Jag plockade fram textilpennor, t-shirtar och orngott som de fick mala och det gjorde som tur var succe, det var ett bra tag sedan vi holl pa med det.

Gardagen var underbar. Jag och Jenn gick till var local pub The George for en riktigt publunch. For mig blev det fish and chips. Billigt och helt okej gott! Och det ar verkligen som en riktigt gammal engelsk pub ska vara med heltacktingsmattor, sammetstapeter, roliga stolar och en stor bar mitt i allt. Dar satt vi i tva timmar och pratade och njot av att vara lediga. Efter skolan foljde Jenn och hennes tjej Oliva som gar i Mias klass med oss hem efter att ha lekt i parken ett tag. Kl 17 gick Jenn for att hamta lilla Isabella och jag stalsatte mig mot det som jag trodde skulle komma. Namligen hysteriskt kaos da de tre ungarna lekte tillsammans. Men som tur var gick allt bra och jag var sa stolt da Olivia ville ha en portion till da de at for Jenn hade klagat som bara den over hur kinkig hon ar da det galler mat. Yes! Kl 18 kom Jenn och Belle och hamtade Olivia och samtidigt kom Sheena och darmed var jag ledig! Jag kollade lite pa TV, gick ut pa en riktigt duktig power walk ner till South Woodford fast andra sidan jarnvagen. Darefter tog jag en duch och kl 21 var det mat. Pommes, biff och bearnesas. Jon satte pa The Rock, en jattebra film! Sa jag gick inte upp forran kl 23.30.

Idag var valdigt lugnt. Jag sov en halvtimme da jag var ledig och darefter hamtade jag barnen och gick till Mias fotboll. tyvarr fick inte Olivia ga pa fotbollen idag som straff for att hon slagit Jenn i magen tre ganger (!), sa jag hade tyvarr ingen att prata med nar jag satt dar. Fast jag vaxlade nagra ord med nagra trevliga mammor och sa brottades jag med Anna sa det var trevligt anda. Och nu ar jag antligen ledig efter att ha lagat mat och hjalpt Mia med sin stavnings-laxa. 

Imorn ar ju sista arbetsdagen och veckan skulle inte kunna sluta pa ett battre satt an den gor. Jag och Jenn ska namligen till ett sk beauty centre dar allt ar halva priset sista torsdagen varje manad. Det ar mellan kl 18 och 22 och kommer man far man champange och snacks. Klart vi ska dit! Sa manikyr och pedikyr blir det nog. Sweet!

Kommentarer
Postat av: anna

toppen det blir skoj!

2008-09-25 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0