Mandag

I morse gick Anna och jag till parken efter att ha lamnat Mia i skolan. dar traffade vi Jen och hennes lilla au pairtjej Isabella. Jen berattade att hon lart kanna en till au pair som var jattetrevlig och var fran Armenien har jag for mig. Eventuellt ska vi tre utforska shoppiingmojligheterna i Leytonstone i helgen. Kul sager jag!

Nu ska Anna och jag ga till en park som vi annu inte har varit i och darefter hamtar vi Mia. nar vi kommer hem igen ska vi pyssl. Jag kanner mig som en extremt duktig au pair nar vi gor sant! Jag har kopt var sin t-shirt och orngott till dem som de ska fa mala med textilfarger som jag hade med mig fran Sverige. Ambitiost eller vad?! Ar helt saker pa att det kommer uppskattas, sa det blir nog en bra eftermiddag!

I morgon borjar Anna nursery school sa da blir det nya rutiner att vanja sig vid igen. Men det ska bli skont for da blir jag ledig mellan kl 1 och 15.20 varje dag. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjenare mattis!måste bara påminna dig om att du måste stryka på baksidan av t-shirten resp. örngottet innan man tvättar det. jag är sjukt imponerad du är snart en fulländad pysselkärring!saknar dig (mycket)

ha det bra super nanny så syns vi snart

2008-09-08 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0