Meet me in the morning

Mycket har hant sedan jag sist skrev. I fredags formiddag (forra veckan) akte jag tag ner till Chichester for att spendera helgen med Susanne. Jag blev smatt foralskad i stan som verkligen visade sig fran sin basta sida i det stralande varma vadret. Det kandes puttinuttigt och pitoreskt, men anda fanns allt som behovs, till och med kladaffarer som Topshop och H&M. Extra plus for den fina ringmuren som omgardade stan. Det var sa kul att traffa Susse igen! Fast det bara var tva veckor innan som hon var har i London kandes det sa lange sedan. Fast vi har ju lite att ta igen i och med att vi dessforinnan inte sags pa ca 3 manader.. Huset dar hon bor nu var litet men jattemysigt och familjen verkade rar. Barnen var anglalika (enligt mig i allafall)!

Pa kvallen at vi middag med familjen och darefter gjorde vi oss i ordning for att ga ut. Forst gick vi till West som verkligen var nagot utover det vanliga. Det var en liten sot kyrka som gjorts om till en bar. Man kan ju bara tanka sig hur upprorda en del maste varit i borjan.. Men det var ett mysigt stalle med helhaftig atmosfar pga av stilen och lokalen. Dessutom jobbade dar varldens roligaste bartender. Jag och Susse satt och diskuterade hans alder och konstaterade att han nog var yngre an han sag ut. Jag sa att jag tyckte han sag ut som 47 men att han nog faktiskt inte var mer an 40. Hall detta i minnet for denne mystiske bartender aterkommer snart.. Darefter akte vi buss till den enda klubben i narheten- Thursday's. Den lag mellan Chichester och Bognor Regis och det var dit alla akte, vilket resulterade i att det var nast intill proppat. Dar traffade vi nagra supertrevliga tjejer som jag hoppas Susse lyckas halla kontakten med. MEN! Helt plotsligt ser jag och Susse bartendern fran West! Och samtidigt sag han oss och kande igen oss sa vi borjade prata. Hor och hapna, det visade sig att den harlose stackaren inte var mer an 23 ar..! (Gud vad vi skrattade at det efterat!) Vid 3.30 satte vi oss pa bussen hem och dar borjade vi prata med tva killar fran Honduras och Tyskland. Det resulterade i en liten efterfest, men da jag hade haft en laaang konversation om bildelar med tysken som hade en mycket knackig engelska, kande vi att det var dags att aka hem. Vi somnade skrattande efter allt konstigt vi varit med om vid 05.30.

Lordagen var mysig. Vi tog det lugnt och knatade bort till en pub dar vi at en klassisk publunch. Darefter satt vi i solen utanfor katedralen och lyssnade pa trumslagarmusik framford av den markligaste grupp som nagonsin vandrat runt pa var jord.. Alla var Brasilienfanatiker och hade knallgula t-shirts med Brasilientryck, de var alla i olika aldrar och de verkade vara mycket nojda med sig sjalva. Well well, de var riktigt sota hur komiska de an var. Aven om det kanske ar lite tveksamt da det kommer till den latt (host) korpulenta rodhoriga kvinnan som hade jattetrumman, eller vad sager vi, Susse..? Darefter gick vi in i katedralen som verkligen var jattefin, valdigt speciel still dock, dar gammalt motte nytt. Sedan gick vi hem till Susse, sov middag och skrattade oss rodogda at Little Brittian. Vi at jattegod thaimat med familjen och darefter gjorde vi oss i ordning for kvallen. Cheryl, mamman, foljde med oss ut pa en drink, vilket var jattetrevligt. Hon ar 29, men jag tycker inte att hon ser sa varst mycket aldre ut an vi. Darefter satt jag oss Susse pa tva olika bankar i ca 1,5 timme innan vi gick hem. Haha det var var kvall! Men den var bra Susse. ;) Och vi far ju inte glomma bonfiren som tyvarr var slackt pa hemvagen..

 

Sondagen startade vi med en riktig english breakfast pa puben for endast £2! Ett pris vi gillar! Sedan vandrade vi till dorren bredvid, fiket Costa, dar vi satt lange och pratade. Jag hade tur och fick till och med se den beromda costa-killen! Sedan gick vi ytterligare en dorr langre, en kladaffar, dar vi spenderade lang tid och sedan strosade vi runt lite till innan vi gick hem igen for att packa ihop mitt pick och pack. Kl 16.15 blev det hejdakram och sa hoppade jag pa taget tillbaka hem till London. 

Tack Susse for basta helgen pa lange, far inte droja alltfor lange tills vi gor om det!

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin du är i farmors schal!!!

Visst är den snygg? /Mamma

2008-10-26 @ 09:25:27
Postat av: matilda

tack! ja verkligen, jag ar helt kar i den! det far du halsa henne, jag anvander den suppermycket. kram

2008-10-26 @ 10:21:37
URL: http://mittlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0