I'm full of christmas cheer!

Nu borjar antligen julstamningen infinna sig! Mitt rum ar mysigt med julgran och ljuslinga och pa kvallarna gnistrar det i alla tradgardar. Engelsmannen verkar lagga ner mycket jobb pa att gora julfint i tradgardarna. Pa lordag ska jag aka skridskor med Jenn och Rita och darefter kolla in julbelysningen i Hyde Park och pa Oxford St. Darefter blir det luciafirande pa Fika i Brick Lane och sedan nagon klubb med Jenn och Rita. Det blir bland det sista vi gor tillsammans innan de aker hem till Kanada for ett julbreak.

Trakigt nog kan jag meddela att jag blivit sjuk igen.. inte sa kul. Sa efter att jag har lamnat Anna pa nursery blir det en svang till Boots eller Sainsbury's for att medicinshoppa.

Det var en skon och slapp helg. Pa torsdagskvallen var jag forst over till Sam for att hamta min kamera som de hade hittat. Dar blev jag aven bjuden pa middag, vilket var ett mycket frestande erbjudande da det doftade himmelskt. Men jag tackade nej da Jenn strax skulle komma och hamta upp mig. Vi gick till George's dar vi traffade Kylie och sa spenderade vi nagra trevliga timmar dar innan vi vandrade hemmat i kylan.

Fredagen blev en Woodford-dag. Jag sov lange, stadade lite och brunchade med Jenn pa var favorit-smorgasbar dar vi satt anda till hon borjade jobba igen kl 15. Sedan gick jag lite arenden och satt sedan nagon timme pa Belgique med en kaffe och en bra bok. Darefter gick jag hem och slappade annu lite till och funderade pa vilken film jag och Jenn skulle se pa kvallen. Men det blev inget filmtittande for vi kl 20 ringde Ben och fragade om vi vill folja med honom och Sam till the George's och det sa vi ju ja till. Men strax darpa ringde han igen och sa att det inte var nagot kul dar sa vi gick hem till dem istallet. Dar blev det en trevlig kvall med mycket skratt, lite tv-tittande och nagra djupa samtal.

Pa lordagen akte jag till Waterloo Station dar jag tog taget till Surbiton. Anna och jag promenerade runt i Surbiton och Kingston och fann efter visst sokande den perfekta nyarsklanningen for Anna. Supersnygg! Sedan akte vi hem till henne, pratade lite med familjen, at pizza och kollade pa X-faktor.

Sondagen blev slapp, med mysig. Jag tog taget hem vid 16-tiden och var hemma i Woodford strax efter kl 18. Jag skulle traffat Ben men sa bidde det tyvarr inte. Istallet blev det mystid framfor Bonde soker fru och det var ju inte helt fel det heller. =)

Gardagen gick bra. Jon jobbade i stan hela dagen vilket var skont da vi hade huset for oss sjalva. Om morgonen med barnen var hemsk sa var som tur var eftermiddagen jattemysig. Aven idag ar Jon i stan sa det ar skont.

Nu ar det bara 14 dagar kvar till jag flyger hem! =)


Kommentarer
Postat av: Peggy

..Vad du och ben har borjat hanga ihop! kul!!! ska forhora dig narmare om saken under telefonsamtalet jag planerar ringa upp till ikvall;) om jag kommer hem fran will i vettig tid. can't wait to go to london.. ska antagligen traffa terry en svang pa fredag innan jag pyser till shepherds bush;) det du, hehehehehee!

2008-12-09 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0